კარიერა
პოზიცია |
რეგიონი/ქალაქი
|
გრაფიკი | გამოქვეყნებულია | ბოლო ვადა | |
---|---|---|---|---|---|
მომხმარებელთან ურთიერთობის განყოფილების სპეციალისტი | თბილისი | სრული განაკვეთი | აპრილი 17 | მაისი 17 | |
PayBox საქართველოს ფინანსურ-ტექნოლოგიურ ბაზარზე 2007 წლიდან საქმიანობს და ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. 200 ზე მეტი თანამშრომლისგან შემდგარი გუნდი ქმნის პროდუქტს, რომელიც წარმოდგენილია მთელი საქართველოს მასშტაბით. PayBox ფარავს 6500 ზე მეტ გადახდის წერტილს.
პოზიციის მიზანია, მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესება, მომხმარებლის დახმარება / კონსულტაციის გაწევა.
შენ უზრუნველყოფ:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ჩვენ გთავაზობთ:
გაცნობებთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას სს "ოპპა"- მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და თავსებადობის შემთხვევაში განიხილოს სხვა ვაკანტურ პოზიციაზეც.
სს “ოპპას” შერჩევის პროცესი თავისუფალია ყველა სახის დისკრიმინაციისგან, ითვალისწინებს და აკმაყოფილებს პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპებს და მოქმედებს დიკრიმინაციის აკრძალვის ფარგლებში. გამოხატული დისკრიმინაციის შემთხვევაში შეგიძლია მოგვმართოთ ცხელ ხაზზე: 2 303 308. განაცხადე ახლავე |